FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt makkelijk en eenvoudig een bestelling plaatsen in onze webshop.

We leveren de producten uit voorraad, of op nabestelling. Of een product nabesteld moet worden, staat aangegeven bij het product.

Als een product wordt nabesteld bij een leverancier, wordt de bestelling zo spoedig mogelijk geleverd. Een schatting staat aangegeven op de productpagina.

Ik mis een bepaald product, kunnen jullie die inkopen?

Natuurlijk! Wij regelen grotendeels onze eigen import en zijn erg flexibel. Mocht je een bepaald product willen dat je mist kunnen wij dit speciaal gaan inkopen.

Hiervoor stellen we een inkoopovereenstemming op, waarbij de inkoop door ons geregeld wordt. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Hoeveel kost de verzending?

Bestellingen worden verzonden per pallet of per verzenddoos.

De kosten van een palletverzending zijn vast. De prijzen hiervoor zijn:

NL - €54,95
BE - €74,95

De kosten van een verzenddoos verzending zijn variabel en worden berekend aan de hand van het gewicht en grootte van de bestelling. De uiteindelijke kosten zijn te vinden bij het afrekenen.

Een bestelling kan ook afgehaald worden in ons magazijn in Alphen aan den Rijn. Hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht.

Zijn de producten gereserveerd als ik een bestelling plaats?

Ja, zodra je een bestelling plaatst zijn de producten gereserveerd.

Ook als je een pre-order plaatst is de voorraad gereserveerd. De datum van de pre-order kan echter wel verschillen.

Wanneer ontvang ik de bestelling?

Doorgaans worden bestellingen die voor 21:00 zijn geplaatst dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Dit geldt echter alleen als alle producten direct op voorraad zijn.

Sommige producten worden ook nabesteld bij de leverancier. Mocht dit zo zijn, dan geldt de levertijd van het product met de langste levertijd.

Mocht de bestelling groot zijn, en bijvoorbeeld op een pallet geplaatst worden, dan kan de verwerking 1-2 dagen duren.

Kan ik producten terugsturen?

Nee, wij nemen geen retouren aan.

Met welke betaalmethode kan ik betalen?

Betaling kan via iDeal, Credit Card of bankoverschrijving. Eventueel kan betaling ook per factuur voor vaste klanten.

AMERIKAANSE GROOTHANDEL

VRAGEN? NEEM CONTACT OP